ДП "Шепетівкагаз"

Головним завдання підприємства є газопостачання для всіх категорії населення!

Аварійна служба газу 104!

Гаряча лінія т.4-03-00 Вт. та Чт. з 9:00 по 16:00

MENU

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

 

Керівництвом ДП "Шепеівкагаз" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

  •  
05.01.2016 / 10:10

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії
ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

  •  
05.01.2016 / 10:10

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії
ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Звернення може  бути:·        

  • усним  (викладеним  Вами і записаним керівником підприємства на особистому прийомі). Щоб записатися на прийом, потрібно зателефонувати до приймальні вашого відділення ТОВ "Хмельницькгаз збут". Координати приймальні вказано у розділі  "Контакти".  
  • письмовим (надісланим поштою або переданим особисто чи через уповноважену особу до приймальні УЕГГ).

 

  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
  • Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
  • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду. Про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. 
  • На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
  • Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

  •  
05.01.2016 / 10:10

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії
ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

 

  •  
05.01.2016 / 10:10

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії

Керівництвом ТОВ "Хмельницькгаз збут" здійснюється прийом клієнтів з усіх питань діяльності компанії
ФОТО: ПАТ "Хмельницькгаз"

У разі виникнення спору з будь-яких питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу ТОВ «Хмельницькгаз збут»,  Ви можете звернутись до Контакт-центру товариства за телефоном: (0382) 686 504  або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:

Назва структурного підрозділу

Прізвище, ім’я, по(-батькові відповідальної особи, посада

Телефон,

години особистого прийому

Коло питань, які перебувають в компетенції підрозділу

Хмельницький відділ реалізації

(м. Хмельницький та Хмельницький р-н)

Чубатько Тетяна Вікторівна, провідний фахівець

71 -04-72

 

щоденно

з 09.00 до 16-00

Укладення договорів на постачання природного газу; замовлення та коригування планових обсягів постачання природного газу ; оплата за поставлений природний газ; звірка розрахунків з непобутовими споживачами

Хмельницький відділ реалізації

(м. Хмельницький та Хмельницький р-н)

Демцун Ірина Олегівна,

головний фахівець

067-512-19-42

щоденно

з 09.00 до 16-00

Оплата за спожитий газ та звірка розрахунків побутовими споживачами

Кам’янець-Подільський відділ реалізації

(Кам’янець-Подільський, Віньковецький, Новоушицький, Летичівський, Деражнянський райони)

Кольцова Марина Володимирівна,

начальник відділу

067-512-14-51

 

щоденно

з 09.00 до 16-00

Укладення договорів на постачання природного газу; замовлення та коригування планових обсягів постачання природного газу ; оплата за поставлений природний газ; звірка розрахунків зі споживачами

Старокостянтинів-ський відділ реалізації

(Старокостянтинів-ський, Ізяславський, Славутський, Полонський, Теофіпольський, Красилівський, Старосинявський райони)

Печонка Оксана Михайлівна,

начальник відділу

(03854) 3-11-70

067- 512-17-48

 

щоденно

з 09.00 до 16-00

Укладення договорів на постачання природного газу; замовлення та коригування планових обсягів постачання природного газу ; оплата за поставлений природний газ; звірка розрахунків зі споживачами

Дунаєвецький відділ реалізації

(Волочиський, Городоцький, Чемеровецький, Ярмолинецький райони)

Серветник Олександр Михайлович

067- 512-13-07

щоденно

з 09.00 до 16-00

Укладення договорів на постачання природного газу; замовлення та коригування планових обсягів постачання природного газу ; оплата за поставлений природний газ; звірка розрахунків зі споживачами

 
 

 

У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до                                         ТОВ «Хмельницькгаз збут» із заявою-претензією. В претензії, (для пришвидшення її розгляду), слід зазначити:

  • прізвище, ім’я, по батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
  • ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
  • ЕІС-код;
  • поштова адреса;
  • виклад питання, яке викликає спір;
  • суть прохання, очікуваного наслідку звернення.

Заяву-претензію можна заповнити у Вашому особистому кабінеті на сайті 104.ua. Претензії розглядаються протягом п’яти робочих днів, а якщо  для розгляду претензії необхідне додаткове вивчення обставин та матеріалів - якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.

До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:

а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;

б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;

в) вимоги заявника;

г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;

д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.

Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «Хмельницькгаз збут» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.

Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються протягом 10 днів з  дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.

У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Хмельницькій області: 29005 м. Хмельницький, вул. Герцена, 10, поштова: 29005 Хмельницький, Майдан Незалежності, Будинок Рад, телефон(0 382) 72-08-10, тел./факс 70-15-05 , E-mail: energo.km@newline.net.ua ; до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail:  box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/, або до суду.

Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.

До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші  права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з                                          ТОВ «Хмельницькгаз збут», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів, що полегшить Ваше звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями працівників ПАТ «Хмельницькгаз»  щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності ПАТ «Хмельницькгаз», Ви можете звернутись до Контакт-центру товариства за телефоном: (0382) 742-104  або надіслати звернення за адресою: 29019, м. Хмельницький, Пр. Миру, 41; офіційний сайт ПАТ «Хмельницькгаз »  - km.104.ua.