ДП "Шепетівкагаз"

Головним завдання підприємства є газопостачання для всіх категорії населення!

Аварійна служба газу 104!

Гаряча лінія т.4-03-00 Вт. та Чт. з 9:00 по 16:00

MENU

На виконання постанови НКРЕКП №1156 від 21.09.2017 року "Про затвердження мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу" за 2020 рік

/dodatok_16.pdf

На виконання постанови НКРЕКП №1156 від 21.09.2017 року "Про затвердження мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу" за 2019 року

/avatar/d/dodatok_16.pdf

На виконання постанови НКРЕКП №1156 від 21.09.2017 року "Про затвердження мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу" за 2018 року

/dodatok_16.pdf

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________

На виконання постанови НКРЕКП №1156 від 21.09.2017 року "Про затвердження мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу" за  2017 року

/dodatok_16_.pdf

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Зразок звернення громадян

 

 

Директору ДП «Шепетівкагаз»

                                                                                                                                                                                                     ПАТ "Шетівкагаз»

                                                                                                                                                                                                        Хоронжуку О.І.

(Прізвище, ім'я, по батькові, повна адреса заявника)

 

Звернення

 

(пропозиції, зауваження, заява, клопотання, скарга)

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

 

(суть порушеного питання)

 

 

 

 

                                                                                                                                               

                                  Дата                                                                                Підпис

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Звернення може  бути:·        

  • усним  (викладеним  Вами і записаним керівником підприємства на особистому прийомі). Щоб записатися на прийом, потрібно зателефонувати до приймальні вашого відділення ДП "Шепетівкагаз". Координати приймальні вказано у розділі http://dpgazshep.ucoz.ua/index/kontaktna_informacija/0-6
  • письмовим (надісланим поштою або переданим особисто чи через уповноважену особу до приймальні УЕГГ).

 

 

Терміни розгляду звернень

  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
  • Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
  • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду. Про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. 
  • На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
  • Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Графік прийому громадян керівництвом ДП "Шепетівкагаз"

 

Графік особистого прийому громадян керіництвом ДП "Шепетівкагаз" ПАТ "Шепетівкагаз"

 

Процедура досудового урегулювання спорів

Неможливо уникнути скарг у роботі з численною кількістю клієнтів, тому ми відкриті для пропозицій та діалогу зі споживачами. Всі спори та суперечки, що виникають між Постачальником та Споживачем, вирішуються шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України. Ми готові співпрацювати без судових розслідувань, але якщо, на думку споживача, це не можливо – ми будемо вирішувати питання через будь-які інстанції, обрані клієнтом.

Особа, відповідальна за врегулювання спорів:
Директор  - Хоронжук Олександр Іванович.
Телефон /факс: (03840) 4-08- 98
Електронна пошта: 
dp.gazshep@ukr.net

Графік роботи:
Понеділок – п’ятниця
з 8:00 до 17:00.
з 12:00-13:00 (обідня перерва)
Субота неділя - вихідний
Адреса: 30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вулиця Героїв Небесної Сотні,7

У разі виникнення спору з будь-яких питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу ДП "Шепетівкагаз" Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії (03840) 4-03-00.