ДП "Шепетівкагаз"

Головним завдання підприємства є газопостачання для всіх категорії населення!

Аварійна служба газу 104!

Гаряча лінія т.4-03-00 Вт. та Чт. з 9:00 по 16:00

MENU

__________________________________________________________________________________________________________________________________

У грудні 2015 року набула чинності низка затверджених НКРЕКП нормативних актів, які реалізують вимоги та норми Закону України «Про ринок природного газу» (далі Закон).

Відтепер взаємини Споживача, Постачальника та Газорозподільної компанії регулюються новими Правилами постачання природного газу (далі - Правила), Кодексом газорозподільних систем (далі - Кодекс ГРМ), типовим договором постачання природного газу та типовим договором розподілу природного газу.

Нарешті, в трикутнику Споживач-Постачальник-Газорозподільна компанія чітко розподілені обов’язки сторін щодо фіксації показань спожитого природного газу на лічильнику за минулий місяць, розрахунку обсягу спожитого газу та виставлення рахунку.

Серед головних змін:

  1. Споживачі зобов’язані щомісяця станом на 1 число фіксувати та передавати Газорозподільній компанії показання лічильника до 02 числа включно. Це стосується усіх без виключення побутових споживачів, у яких встановлений лічильник газу.
  2. Газорозподільна компанія має право й обов’язок що півроку (не менше ніж один раз в шість місяців) перевірити достовірність та коректність показань наданих Споживачами.
  3. Газорозподільна компанія у разі неотримання показань лічильника від Споживача протягом з 01 до 02 числа, зобов’язана визначити обсяг споживання газу за минулий місяць розрахунковим методом, з використанням групи споживання до якої віднесено Споживача та відповідного визначеного для кожної групи споживання середньостатистичного річного профілю споживання природного газу в розрізі місяців.
  4. Газорозподільна компанія через Оператора ГТС надає Постачальнику фактичні обсяги природного газу за минулий місяць в розрізі кожного Споживача.
  5. Постачальник на основі отриманих від Газорозподільної компанії фактичних обсягів спожитого природного газу виставляє Споживачу рахунок за спожитий у минулому місяці природний газ.

 

 

Як Оператор ГРМ визначає обсяг спожитого газу за відсутності фактичних показань

Згідно вимог Кодексу ГРМ у разі відсутності фактичних показань лічильника обсяг споживання визначається на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового Споживача.

«…Група споживання відображає річний профіль споживання природного газу в розрізі календарних місяців середньостатистичним побутовим споживачем у відповідній групі за ознаками складу газових приладів і пристроїв, категорії будинку (індивідуальний, багатоквартирний) та в окремих випадках з урахуванням опалювальної площі та наявності централізованого гарячого водопостачання. При зміні критеріїв (зокрема зміні приладів або площі), за якими побутовий споживач був віднесений до певної групи споживання, Споживачу буде присвоєна інша група споживання.
На підставі групи споживання побутового споживача та його середньорічного споживання природного газу за останні 12 календарних місяців визначаються планові місячні об'єми споживання природного газу. У разі якщо по об'єкту споживача (та за новими об'єктами споживачів) на дату формування заяви-приєднання до договору розподілу природного газу період фактичного споживання газу менше 12 місяців, планові місячні об'єми споживання природного газу визначаються, виходячи з даних річного обсягу споживання природного газу, визначеного на 1 особу чи 1 м кв. для відповідної групи споживання…»

Іншими словами, ваш очікуваний обсяг споживання газу (який базується на даних фактичного споживання за попередні останні 12 місяців) має бути помножений на коефіцієнт для відповідного місяця, який обирається згідно річного профілю споживання тієї групи споживання до якої Вас віднесено за характеристиками опалювальної площі Вашого приміщення та кількості і типу газових приладів, що Вами використовуються.

 
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Норми споживання природного газу
Споживачі, у яких відсутній лічильник, сплачують за послуги газопостачання відповідно до встановлених державою норм споживання природного газу. Норми споживання природного газу встановлюються Кабінетом Міністрів України.
 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017р. № 609 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», з 19 серпня 2017р. соціальні нормативи користування природним газом, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії і норми споживання газу населенням у разі відсутності газових лічильників, а також граничні об’єми споживання у разі порушення вимог Кодексу ГРМ становлять:

 - плита газова у разі відсутності газового водонагрівача (на 1 люд.) - 5,4 м3,

 - плита газова та водонагрівач (на 1 люд.) - 10,5 м3.

  • Постанова Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 409 “Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” в редакції ПКМУ від19.08.2017р №609.
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 р.№203 «Про норми споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників» в редакції ПКМУ від19.08.2017р №609.
  • Встановлюються регулятором НКРЕКП в Кодексі газорозподільних систем (Кодекс ГРМ) - зазначені у Додатку 10. Застосовуються у разі порушення вимог Кодексу ГРМ, зокрема при перешкоджанні представникові Оператору ГРМ у фіксації контрольних показань (глава 3 розділу ХІ) і у разі відмови від встановлення лічильника газу за кошти газорозподільного підприємства (пункт 3 глави 4 розділу ІХ).
  • При відсутності централізованого гарячого водопостачання – 5,4 куб. метра на людину на місяць.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Звернення громадян

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Звернення може  бути:·        

  • усним  (викладеним  Вами і записаним керівником підприємства на особистому прийомі). Щоб записатися на прийом, потрібно зателефонувати до приймальні вашого відділення ДП "Шепетівкагаз". Координати приймальні вказано у розділі http://dpgazshep.ucoz.ua/index/kontaktna_informacija/0-6
  • письмовим (надісланим поштою або переданим особисто чи через уповноважену особу до приймальні УЕГГ).

 

 

Терміни розгляду звернень

  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
  • Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
  • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду. Про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. 
  • На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
  • Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Графік прийому громадян керівництвом ДП "Шепетівкагаз"

 

Графік особистого прийому громадян керіництвом ДП "Шепетівкагаз" ПАТ "Шепетівкагаз"

 

Процедура досудового урегулювання спорів

У разі виникнення спору з будь-яких питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу ДП "Шепетівкагаз".  Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії (03840) 4-03-00 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства: