Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.
Споживачі мають можливість використання мобільного додатку "Енергетика Онлайн" як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.
Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі- Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.
Особа, відповідальна за розв'язання спорів: Директор ДП "Шепетівкагаз" ПАТ "Шепетівкагаз" Хоронжук Олександр Іванович.
Якщо у Вас є питання, звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв'яжіться з нами: Хмельницька обл., м.Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 7; телефон: +38(03840) 4-08-98.